Byliśmy na VII Międzynarodowych Targach Reklamy RemaDays 2011, drugich co do wielkości targach reklamy w Europie.
Na ponad 14 tyś. m2 Centrum Wystawienniczo - Konferencyjnego Expo XXI swoją ofertę zaprezentowało ponad 530 wystawców. Targi odwiedziło ok 11 tyś. Zwiedzających. Podczas siódmej edycji świat reklamy prezentował i promował innowacyjne pomysły, niekonwencjonalne rozwiązania i nowości.
Producenci, importerzy oraz dystrybutorzy upominków reklamowych wręczali swoim klientom najnowsze katalogi. Co jeszcze można było zobaczyć? Nowe technologie, materiały drukarskie, reklamy wielkoformatowe, nowoczesne plotery, systemy wystawiennicze, billboardy, megaplakaty czy reklamę świetlną. Targi to także okazja do wymiany myśli i poglądów. W trakcie trzech dni imprezy niejako z boku negocjacji i biznesowych spotkań odbywały się także wykłady i odczyty. RemaCongress cieszył się dużym zainteresowaniem.
Dla firmy DiART była to okazja do poznania aktualnych trendów w branży reklamowej, nawiązania kontaktów handlowych. Potwierdzeniem tego były otrzymane wizytówki, kilogramy katalogów i mnóstwo pomysłów na naszą działalność w bieżącym roku.